top of page

Bestille Dyrekommunikasjon

cat-3971068_1920.jpg

 

Dyrekommunikasjon kan foregå på avstand ('Fjernkommunikasjon'), eller med dyr og eier til stede ('Nærkommunikasjon'). Jeg jobber i hovedsak med fjernkommunikasjon. Da sender dyreeier informasjon, spørsmål og bilde av dyret, også får de tilsendt kommunikasjonen i posten når jeg har gjort den. I noen tilfeller har jeg reist til stall i nærområdet og kommunisert med hester, eller møtt dyr og eier på avtalte steder. Personlig ser jeg ingen forskjell på å jobbe på avstand eller gjennom nærkontakt med dyret. Dyrekommunikasjon fungerer for meg like bra på avstand, også er det enklere praktisk sett.

​

Hei! Jeg kommer til å være utilgjengelig en stund fra 14/10-23, da jeg skal rygg-opereres. Så det vi ta litt tid før jeg er i farta igjen. Jeg gir et pip når jeg er klar for å sette i gang med dyrekommunikasjon igjen. Ha en deilig høst! 

​

AKKURAT NÅ, 15% rabatt på følgende konsultasjoner:

- Full Fjernkommunikasjon

- Enkel Fjernkommunikasjon

- Kommunikasjon med avdøde dyr

​

Prisene øker på mange fronter om dagen, så jeg vil gjerne bidra med noe ved å senke prisene mine en periode fremover. 

​

 

​

​

Hva er inkludert i konsultasjonen?
 

Når jeg gjør en Dyrekommunikasjon, så skriver jeg ned alt som kommer frem underveis. Du får kommunikasjonen som inneholder hva dyret formidler tilsendt i posten, sammen med forklaring til alle punkter, + div. annen informasjon. Vi gjennomgår samtalen sammen i etterkant, noe som er svært viktig for helheten. Gjennomgang pr. telefon i etterkant er inkludert.

 

Når jeg arbeider med Dyrekommunikasjon så går jeg igjennom en del punkter, alt ut ifra hva du bestiller. Disse punktene kan du lese om her.

 

Hvis du har spesielle ønsker om noe jeg skal gå nærmere inn på, eller kanskje ikke se på,- så gir du beskjed når du bestiller kommunikasjonen.
 

Det er viktig at du leser informasjonen på siden: "Hva er dyrekommunikasjon" før du bestiller: les mer

​

Humanimal Care har taushetsplikt, og følger viktige etiske retningslinjer. Les om dette her

​

HVA ER FORSKJELLEN PÅ DE ULIKE KONSULTASJONENE SOM TILBYS I HUMANIMAL CARE?

Humanimal Care har valgt å tilby litt ulike typer konsultasjoner innen dyrekommunikasjon,- alt ut ifra det behovet dyreeiere har.

​

​

​

Bestill FULL

Fjernkommunikasjon

Denne er oftest brukt, og skjer på avstand. 'Full' og 'enkel' fjern-kommunikasjon har litt ulikt innhold

Bestill ENKEL

fjernkommunikasjon

Denne er ofte brukt, og skjer på avstand. 'Full' og 'enkel' fjern-kommunikasjon har litt ulikt innhold

Bestill kommunikasjon med avdøde dyr

Kommunikasjon med avdøde dyr kan være betydningsfullt for både dyr og eier.

DIN kommunikasjon

med ville dyr

NYHET! Du kan nå bestille dyrekommunikasjon med ville dyr du selv har truffet på

Bestill

Nærkommunikasjon

Nærkommunikasjon betyr at dyretolken kommer dit dyret befinner seg.

Tilbys kun i Tønsberg og omegn

Dyr som

forsvinner/Bestilling

Informasjon om arbeidet rundt en forsvinning, og hvordan du bestiller en konsultasjon

Gjennomgang av

dyrekommunikasjon

Gjennomgang av kommunikasjonen i etterkant er en stor del av helheten for dyr og eier

Innhold og teknikker

i dyrekommunikasjon

Her finner du informasjon om hvilke teknikker det jobbes med, og hvilke hjelpemidler som tilbys

pexels-photo-133069a.jpg

Ansvar: Dyretolken har ikke ansvar for feiltolkninger eller det som gjøres/ikke gjøres i etterkant av samtalen.


Taushetsplikt: Som Dyretolk og behandler i Humanimal Care har jeg taushetsplikt. Les hva taushetsplikten går på her.
 

Alder: Jeg tar ikke samtaler med dyr som har eier under 16 år, da sensitiv informasjon kan komme frem under dyresamtalene som kan være vanskelig for barn/unge å forstå og/eller gjøre noe med.

 

Etikk: Se mine etiske retningslinjer her.

Husk!
Når du kontakter en dyretolk for samtale begynner dyret å vente på å få en stemme. Tenk deg derfor godt om slik at du ikke skuffer dyret hvis du bare vil teste dyretolken, og ikke er klar for å ta dyret og innholdet i hva dyret formidler alvorlig.
 

 

** Jeg forbeholder meg retten til å utsette en samtale dersom jeg er syk eller ikke føler meg i form. Dette fordi jeg ønsker at dyret skal få min fulle oppmerksomhet, og for at vi skal få så mye som mulig ut av samtalen. Dette er et yrke hvor jeg er avhengig av å være fullt skjerpet, og jeg må føle at jeg gir det jeg kan. Dette vil komme både dyr og eier til gode selv om de kanskje må vente litt ekstra. Eier vil selvfølgelig få beskjed dersom jeg skulle måtte utsette en samtale.

​

​

Bella_april15 007.jpeg

"Jeg speiler deg - og du speiler meg"

bottom of page