
Bestille Dyrekommunikasjon

Dyrekommunikasjon kan foregå på avstand ('Fjernkommunikasjon'), eller med dyr og eier til stede ('Nærkommunikasjon'). Jeg jobber i hovedsak med fjernkommunikasjon. Da sender dyreeier informasjon, spørsmål og bilde av dyret til meg, også får de tilsendt kommunikasjonen på e-post når jeg har gjort den.
Jeg har reist rundt i nærområdet for å kommunisere med dyr, men personlig ser jeg ingen forskjell på å jobbe på avstand eller gjennom nærkontakt med dyret. Dyrekommunikasjon fungerer for meg like bra på avstand, også er det enklere praktisk sett.
​
JEG HAR FERIE :)
Jeg har tatt ferie nå, så jeg tar dessverre ikke imot
flere bestillinger enn de jeg allerede har inne nå.
Ønsker alle to - og firbente en fin høytid!
Pass på hverandre.
​​​​​​​
​
​
Hva er inkludert i konsultasjonen?
- Dyrekommunikasjonen
- Forklaring til det jeg gjennomgår av punkter underveis i kommunikasjonen
(Innholdet i flere av konsultasjonene er i endring nå, rett og slett fordi jeg ønsker å tilby enda bedre
innhold til dere. Dette kommer på grunn av erfaring og etterspørsel, og jeg syns det er kjempefint:)
- Diverse informasjon (hvordan jeg jobber, hva du kan forvente, m.m.)
- Time til gjennomgang
​
​
Når jeg gjør en Dyrekommunikasjon, så skriver jeg ned alt som kommer frem underveis. Du får kommunikasjonen som inneholder hva dyret formidler tilsendt på e-post, sammen med forklaring til alle punkter, + div. annen informasjon.
Ønsker du å få tilsendt kommunikasjonen i posten, kan du bestille dette ved siden av. Jeg anbefaler uansett å skrive ut kommunikasjonen, så er det enklere å skrive ned notater, spørsmål osv. på ark, og det er enklere å ta den frem med jevne mellomrom i fremtiden.
Vi gjennomgår samtalen sammen i etterkant, noe som er svært viktig for helheten. Gjennomgang pr. telefon er inkludert i prisen. Du får time til gjennomgang når du mottar kommunikasjonen.
Når jeg arbeider med Dyrekommunikasjon så går jeg igjennom en del punkter, alt ut ifra hva du bestiller. Disse punktene kan du lese om her.
Hvis du har spesielle ønsker om noe jeg skal gå nærmere inn på, eller kanskje ikke se på,- så gir du beskjed når du bestiller kommunikasjonen.
Jeg gjør kommunikasjonen så snart jeg kan, og innen 14 virkedager etter at betalingen er mottatt.
Grunnen til at jeg ikke gir en eksakt dag og tid, er fordi jeg noen ganger 'får beskjed' om å vente. Noen ganger er det dagsformen min som ikke er helt riktig, osv. Når dyret først skal få en stemme, og få fortelle det de har på hjertet - så er det ut av respekt at jeg kommuniserer med de når jeg føler meg helt klar, sentrert og fokusert.
​
Det er viktig at du leser informasjonen på siden: "Hva er dyrekommunikasjon" før du bestiller: les mer
​
Humanimal Care har taushetsplikt, og følger viktige etiske retningslinjer. Les om dette her

Ansvar: Dyretolken har ikke ansvar for feiltolkninger eller det som gjøres/ikke gjøres i etterkant av samtalen.
Taushetsplikt: Som Dyretolk og behandler i Humanimal Care har jeg taushetsplikt. Les hva taushetsplikten går på her.
Alder: Jeg tar ikke samtaler med dyr som har eier under 16 år, da sensitiv informasjon kan komme frem under dyresamtalene som kan være vanskelig for barn/unge å forstå og/eller gjøre noe med.
Etikk: Se mine etiske retningslinjer her.
Husk!
Når du kontakter en dyretolk for samtale begynner dyret å vente på å få en stemme. Tenk deg derfor godt om slik at du ikke skuffer dyret hvis du bare vil teste dyretolken, og ikke er klar for å ta dyret og innholdet i hva dyret formidler alvorlig.
** Jeg forbeholder meg retten til å utsette en samtale dersom jeg er syk eller ikke føler meg i form. Dette fordi jeg ønsker at dyret skal få min fulle oppmerksomhet, og for at vi skal få så mye som mulig ut av samtalen. Dette er et yrke hvor jeg er avhengig av å være fullt skjerpet, og jeg må føle at jeg gir det jeg kan. Dette vil komme både dyr og eier til gode selv om de kanskje må vente litt ekstra. Eier vil selvfølgelig få beskjed dersom jeg skulle måtte utsette en samtale.
​
​

